SOCIAL MEDIA

maandag 28 januari 2019

Stampin'Up! So hoppy together.

Hi, fijn dat je er bent,

Een kaart met de kikker set uit de Sale-a-Bration folder.
Super leuke set, je ziet er heel veel voorbeelden mee op internet.

Grappig... zeker maar ik moest er toch even aan wennen... maar wat leuk is deze zeg!!!

Ik heb het gratis SAB papier gebruikt als achtergrond. Daarna heb ik 3 kikkers gestempeld en gekleurd met m'n Granny Apple green inktdoos. Met behulp van m'n schaar uitgeknipt en daarna bevestigd op de kaart.
Een kleine banner met de tekst en klaar is deze kaart.






De Sale-a-Bration folder staat hiernaast op m'n blog. Bij iedere €60 die je besteed tijdens SAB mag je uit deze catalogus een set 1 uitzoeken als je €120 besteed mag je 2 items uitzoeken of een nr. 2 set.
Heb je vragen... mail me gewoon!

Wat heb ik gebruikt:
149725 So Hoppy together
149622 Botanical Butterfly dsp
147095 Granny apple green
132708 memento black
106549 White cardstock



Wanneer je een workshop wilt volgen of wilt bestellen! mail me dan, tdejager@kpnplanet.nl




Demonstrator worden tijdens Sale-a-Bration is heel aantrekkelijk!

Vanaf 3 januari kan je met veel voordeel een Starters pakket kopen! Tijdens Sale-a-Bration is er een SUper deal! Graag wil ik je verwelkomen in mijn team.

Er zijn 2 opties:


Optie 1: Je ontvangt een tegoed van €230,- om Stampin'Up! spulletjes van te kopen en je betaald slechts €129,- (je krijgt dan niet die gave craft-tas hieronder) wel gratis verzenden.


Optie 2: Je ontvangt een tegoed van €230 en de exclusieve Craft & Carry Tote en je betaald slechts  € 160,- en natuurlijk ook gratis verzenden.

Vergeet niet dat je niet verplicht bent te verkopen en dat je dan 20% korting krijgt op al je aankopen. 
Als je in januari instapt heb je tot Juli om je kwartaalomzet te halen. 
Verder zijn er leuke bijeenkomsten/ cursusdagen van Stampin'Up! en bij mij thuis.

Wanneer je meer wilt weten of wilt instappen... neem dan even contact met mij op: tdejager@kpnplanet.nl


Fijne dag vandaag,

Theresia


1 opmerking :