SOCIAL MEDIA

maandag 21 januari 2019

Stampin'Up! So happy! #simplestamping


Hi, goedemorgen,

Fijn dat je er bent!
Vandaag een kaartje met de set Amazing Life. Niet heel moeilijk. 

Deze set is zo gaaf, met een stempel heb je al een mooie kaart. Ik heb note cards gebruikt. De tekst gestempeld en daarna met Granny Apple Green de klavertjes gestempeld.
Een stripje papier van het papier uit de SAB set en klaar is de kaart.
Het klavertje heb ik nog op de flap van de envelop gestempeld. Heeft de postbode ook een leuke dag!


English: I used the Amazing Life set. I stamped with Memento on a note card. With Granny Apple Green I stamped the clover. The black strip is from the SAB set.




Wat heb ik gebruikt:
148750 Amazing Life
132708Memento inkt black
147095 Granny Apple Green
131527 Whisper White note cards



Wanneer je een workshop wilt volgen of wilt bestellen! mail me dan, tdejager@kpnplanet.nl




Demonstrator worden tijdens Sale-a-Bration is heel aantrekkelijk!

Vanaf 3 januari kan je met veel voordeel een Starters pakket kopen! Tijdens Sale-a-Bration is er een SUper deal! Graag wil ik je verwelkomen in mijn team.

Er zijn 2 opties:


Optie 1: Je ontvangt een tegoed van €230,- om Stampin'Up! spulletjes van te kopen en je betaald slechts €129,- (je krijgt dan niet die gave craft-tas hieronder) wel gratis verzenden.


Optie 2: Je ontvangt een tegoed van €230 en de exclusieve Craft & Carry Tote en je betaald slechts  € 160,- en natuurlijk ook gratis verzenden.

Vergeet niet dat je niet verplicht bent te verkopen en dat je dan 20% korting krijgt op al je aankopen. 
Als je in januari instapt heb je tot Juli om je kwartaalomzet te halen. 
Verder zijn er leuke bijeenkomsten/ cursusdagen van Stampin'Up! en bij mij thuis.

Wanneer je meer wilt weten of wilt instappen... neem dan even contact met mij op: tdejager@kpnplanet.nl


Fijne dag vandaag,

Theresia





1 opmerking :