SOCIAL MEDIA

vrijdag 11 januari 2019

Stampin'Up! Piece of Cake


Hallo, Fijn dat je er bent.

Vandaag een verjaardagskaart. Deze set staat in de nieuwe Spring Catalogus van Stampin'Up! 
Een mooie en ook eenvoudige set om mee te werken. Er is een bijpassende pons bij die de taart en standaard heel snel uitstanzen.
Ik heb met Balmy Blue de taarten op Balmy Blue cardstock gestempeld en bewerkt met een witte Gelly Rol. Met de Stitched dies een cirkel gestanst en daarna de cake standaard en de cake bevestigd. een banner van Vellum onder de cirkel en een kleine banner met de verjaardagswensen.

I noticed that I have a number of foreign people reading my blog. I assume that you like me to translate some of my text.
I used Balmy blue cardstock and ink. I made the white marks with a jelly roll pen. I made a banner out of Vellum and a circle of Whisper White and used the punch to punch the cake. A little banner with Birthday Wishes and I was finished.(in the banner right you can read the new catalog)
If I can help you out with any questions ... please let me know! tdejager@kpnplanet.nl





wat heb ik gebruikt:
148610 Piece of cake 
147007 Balmy blue cardstock
106549 Whisper White cardstock
106584 Vellum
147105 Balmy Blue ink
131179 Smoky Slate ink
145372 Stiched Shapes Framelits Dies





Wanneer je een workshop wilt volgen of wilt bestellen! mail me dan, tdejager@kpnplanet.nl

Volgende workshop staat op de agenda voor 18 januari 2019.


Demonstrator worden tijdens Sale-a-Bration is heel aantrekkelijk!

Vanaf 3 januari kan je met veel voordeel een Starters pakket kopen! Tijdens Sale-a-Bration is er een SUper deal! Graag wil ik je verwelkomen in mijn team.

Er zijn 2 opties:


Optie 1: Je ontvangt een tegoed van €230,- om Stampin'Up! spulletjes van te kopen en je betaald slechts €129,- (je krijgt dan niet die gave craft-tas hieronder) wel gratis verzenden.


Optie 2: Je ontvangt een tegoed van €230 en de exclusieve Craft & Carry Tote en je betaald slechts  € 160,- en natuurlijk ook gratis verzenden.
Vergeet niet dat je niet verplicht bent te verkopen en dat je dan 20% korting krijgt op al je aankopen. 
Als je in januari instapt heb je tot Juli om je kwartaalomzet te halen. 
Verder zijn er leuke bijeenkomsten/ cursusdagen van Stampin'Up! en bij mij thuis.

Wanneer je meer wilt weten of wilt instappen... neem dan even contact met mij op: tdejager@kpnplanet.nl


Fijne dag vandaag,

Theresia

Een reactie posten