SOCIAL MEDIA

maandag 31 december 2018

Stampin'Up! Happiness Blooms


Hi Goedemorgen,

Nog een kaartje op de laatste dag van 2018. Een kaartje met spullen uit de nieuwe voorjaarscatalogus van Stampin'Up! Wat een schitterende designs en mooie stempels. Onze creativiteit krijgt weer een nieuwe boost.

Het kaartje van vandaag is gemaakt naar aanleiding van een schets van ons Stampin'Up! team.
Vaak is het net even anders als hoe/ wat je normaal doet. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven


De schets:

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

De uitwerking:




In de schets staan 3 stroken papier. Hier heb ik een stuk papier gestempeld met versamark en met clear embossing powder bewerkt. Op de tweede strook heb ik met een stempel uit de set Happiness Blooms in calypso coral een achtergrond gestempeld. De derde strook is DSP papier uit het Happiness blooms pak.
De mooie retro bloem heb ik uitgeknipt uit whisper White cardstock nadat ik deze gestempeld had.
De banner is whisper white cardstock bestempeld met een stempeltje uit bovengenoemde set. De tekst is gestempeld met memento en de pareltjes heb ik toegevoegd als design element.




Ik vond het erg leuk om via een schets te werken en ga dit zeker in de toekomst nog eens doen.

Wat heb ik gebruikt:
148803 Happiness Blooms
148795 Happiness Blooms DSP papier
148820 Bloom by Bloom
103083 Embossing Buddy
109130 Clear Embossing powder
129055 Heat Tool
129722 Stampin'Trimmer 
102283 Versamark
147139 Call me Clover inkt
126983 Calypso Coral inkt
132708 Memento black
110755 Tombow mono liquid lijm
104430 dimensionals


De stempels en het papier wat ik hier gebruik komen uit de nieuwe voorjaarscatalogus dat betekend dus dat er een nieuwe catalogus verkrijgbaar is en.... Sale-a-Bration gaat beginnen.

Tijdens de Sale-a-Bration kan je stempels verdienen. Bij de besteding van €60,- mag je een gratis set uit kiezen of een van de andere cadeautjes. De catalogus is heel erg leuk. Wil jij er nu ook een ontvangen stuur me dan een mailtje: tdejager@kpnplanet.nl.

Wat gaat er nog meer gebeuren!

Vanaf 3 januari kan je met veel voordeel een Starters pakket kopen! Tijdens Sale-a-Bration is er een SUper deal! Graag wil ik je verwelkomen in mijn team.


Er zijn 2 opties:


Optie 1: Je ontvangt een tegoed van €230,- om Stampin'Up! spulletjes van te kopen en je betaald slechts €129,- (je krijgt dan niet die gave craft-tas hieronder) wel gratis verzenden.


Optie 2: Je ontvangt een tegoed van €230 en de exclusieve Craft & Carry Tote en je betaald slechts  € 160,- en natuurlijk ook gratis verzenden.



11.23.18_L_AD_CRAFTTOTE

Vergeet niet dat je niet verplicht bent te verkopen en dat je dan 20% korting krijgt op al je aankopen. 
Als je in januari instapt heb je tot Juli om je kwartaalomzet te halen. 
Verder zijn er leuke bijeenkomsten/ cursusdagen van Stampin'Up! en bij mij thuis.

Wanneer je meer wilt weten of wilt instappen... neem dan even contact met mij op: tdejager@kpnplanet.nl


Verder wil ik iedereen een fijne jaarwisseling toewensen en laten we proosten op een mooi gezond, gelukkig en creatief 2019!!

Groetjes,
Theresia

Een reactie posten