SOCIAL MEDIA

woensdag 8 maart 2017

Stampin'Up! Nailed It.

Goedemorgen,

Een uitdaging van het stempelteam. Een mannenkaart... is niet altijd eenvoudig. Nu vandaag ging het goed. Ik ontdek hier dus de set Nailed It! van Stampin'Up! Als je zoekt naar een mannen-set dan is die nu gevonden 😉.

De basis is in Basic Grey, dan een laag Very Vanilla deze heb ik bewerkt met Basic Grey inkt.
Het pannel Delightful Dijon heb ik door de Bigshot gehaald met de Hexagond Dynamic emb. folder.
Daarna bewerkt met een sponsje en de Basic Grey inkt.
Twee banners van het Urban Underground DSP gemaakt met de Punch. De hexagon uit de die set gesneden in Very Vanilla. Deze bewerkt met inkt en bestempeld met de spijkers uit de stempelset en de tekst komt uit de Suite Sentiment Set.



  De hexagon geplakt met dimensionals. Verder nog drie mooie sterren uit de embellishments set.

Wat heb ik gebruikt:

Stempelset: 143077 Nailed it, 142971 Suite Sentiments
Inkt: Basic Black, Delightful Dijon
Cardstock: 142785 Urban Underground Cardstock Pack
DSP: 142783 Urban Underground 
Emb: 142786 Urban Underground Emb.
Lijm: Dimensionals, Fast Fuse
Gereedschap: Papertrimmer, 143230 Built it! Dies

Wil je deze set bestellen neem dan contact met mij op bijvoorbeeld via de mail tdejager@kpnplanet.nl

We zijn begonnen aan de laatste maand van Sale-a-Bration. Tijdens de SAB kan je bij iedere € 60 die je besteed een artikel gratis uitkiezen uit de SAB folder. Als je voor bijv. € 120 besteld mag je er twee SAB artikelen uitzoeken enz.
De folder staat hier aan de zijkant. 

Let op! De In Colors 2015/2014 gaan per 1 juni uit de collectie. Wil je deze kleuren nog bestellen kan dit maar op=op. Ook de refill voor de inkt, het Cardstock en lint zijn verkrijgbaar tot 31 mei op=op.

Ben je nu al een SUper fan! van de Stampin'Up! producten. Denk dan eens na over het worden van Demonstratice. Je mag nu voor €179,- spullen uitzoeken en je betaald voor je starterskit € 129. Je mag als extra nog eens 2 stempel sets uitkiezen en je betaald geen verzendkosten.
Je kunt instappen als hobby demo dan heb jezelf het mooie voordeel. Je hebt geen minimum uitgaven tot eind Juni en je krijgt de nieuwe jaarcatalogus te zien voordat iedereen hem mag zien ennn je mag er al uit bestellen.
  Ik zou je heel graag verwelkomen in mijn team. Heb je hier vragen over? stuur mij dan een mailtje op tdejager@kpnplanet.nl

Fijne dag iedereen,

Groetjes,

Theresia

Een reactie posten