SOCIAL MEDIA

maandag 6 maart 2017

Easy Monday #02 Avant Garden

Goedemorgen,

Vandaag een eenvoudig kaartje. 

Een Whisper White panel bestempeld met de bloemen uit de Sale-a-Bration set Avant Garden. Iedere keer als ik met deze set ga stempelen kan ik zo genieten.






Op het panel heb ik gestempeld met So Safron, Flirty Flamingo, Hello Honey, Pear Pizzazz. 
De tekst komt ook uit de Avant Garden set, gestempeld met Basic Black.


Bedankt voor je bezoekje.

 Als je dit ook wilt leren of misschien een bestelling wilt plaatsen stuur mij dan een mailtje op tdejager@kpnplanet.nl


Groetjes,

Theresia


Wat heb ik gebruikt:

Stempelset: SAB- Avant Garden
Inkt kleuren: 126957 So Safron, 141397 Flirty Flamingo, 
133643 Hello Honey, 119784 Pear Pizzazz, 140931 Basic Black
Cardstock: Whisper White
Lijm: Dimensionals

Een reactie posten