SOCIAL MEDIA

vrijdag 24 maart 2017

Stampin'Up! Inside the Lines (SAB)

Goedemorgen,

Ik heb even getwijfeld durf ik dit te plaatsen...

De afgelopen 3 weken heb ik een handletterworkshop gevolgd bij Elvira Pronk, Het was heerlijk en leerzaam.

Aan mijn mede cursisten heb ik een kleine uitdaging meegegeven, een stuk papier van het Sale-a-Bration item Inside the Lines. De opdracht was om op het papier te handletteren.

Het is zo leuk om dit te doen. 

Mijn resultaat zie je hieronder.





Bij de tweede kaart kleurde ik iets te snel maar ik ben toch wel blij met het resultaat.




de volgende opdracht is dan... Verstuur deze zelf gemaakte kaart.

Ik hoop dat iedereen het ook doet, en dat de ontvanger er ook echt blij mij is omdat iemand hiermee een stukje van zichzelf weggeeft.

Fijne dag vandaag,

Theresia

Gebruikte materialen:
143830 Inside the Lines DSP
138346 In-Color A4 Cardstock
121688 Basic Black

Een reactie posten