SOCIAL MEDIA

woensdag 22 maart 2017

Stampin'Up! Hello lovely!

Goedemorgen,

Vandaag een kaartje waarbij ik geen stempel gebruik. Wat gebruik ik dan wel...PL kaartjes.

Stampin'Up! heeft hele mooie kits met Project Life kaartjes. Deze kaartjes worden gebruikt bij het maken van een fotoboek.
Zoals je ziet kan er nog meer mee. 

Op een Whisper White kaart plaats ik een basis van een groot kaartje komt een klein kaartje waaronder ik een doily plak om het een beetje vrouwelijker te maken. 
Dit plak ik met dimensionals op de grote kaart. 
3 Mooie gouden sterren en een strikje met kwastje.



Nog een close-up.


Ik hoop dat je het een leuk kaartje vindt.

Groetjes en een fijne dag,
Theresia

Wat heb ik gebruikt:
141668 Hello Lovely Project Life Card Collection
142767 Cupcakes & Carousels Embellishment Kit
141701 Delicate White Doilies
104430 Stampin'Dimensionals
141678 Metallic Enamel shapes

1 opmerking :