SOCIAL MEDIA

donderdag 17 november 2016

Hello Lovely! Project Life Card Collection


Hi Goedemorgen,

Vandaag heb ik wat kaartjes gemaakt met de Hello Lovely! Project Life Card Collection van Stampin'Up!.
De kaartjes zijn ontworpen om te gebruiken in een soort fotoalbum. Project Life heet dit. Je kunt dan op een eenvoudige wijze een soort fotodagboek bijhouden met hele leuke kaartjes en foto's. Voor een vakantie of een bijzondere gelegenheid. Zelf heb ik ook een aantal jaar iedere week een PL bijgehouden. Erg leuk om te zien wat er allemaal voorbij komt. Je leeft iets bewuster en dat is ook wel eens leuk als het altijd lijkt alsof de tijd voorbij vliegt.


Hier een overzicht wat er zoal in een PL box zit. de houten embellishments en de stempels komen uit de aanvullende set... ook heel erg leuk!


Mijn eerste kaartje is gemaakt met een Pool Party ondergrond, daarover een clear kaartje uit de kit en een Pl kaartje gemat op weer een stukje Pool Party cardstock. De houten embelishment komt uit mijn voorraad en is ook van Stampin'Up!


Deze kaart heeft ook een basis van Pool Party (is eigenlijk wel een favoriet van mij) daarop een PL kaartje 2 halve doilies met daarop 2 circels (ook uit een kaartje van de kit gestanst. Een randje Pool Party cardstock het kaartje erop en leuk afgewerkt met een stukje twine en 3 sequins.


Nog zo'n lief kaartje. Basis is een Crumb cake kaart met daarop een PL kaartje gemat op een stukje Pool Party. Happy Birthday stempel komt uit de set Butterfly Basics.
Afgewerkt met een goud draadje een uitgeponsde vlinder, eerst uit een pl kaartje daarna uit vellum afgewerkt met rinestones.

Zelf ben ik erg blij met het resultaat. 

Fijne dag iedereen!

Groetjes, 
Theresia

ps. Are there any English readers? please send me a message I can translate the text in the future.

Gebruikte materialen:
Stempels: Butterfly Basics
Inkt: Basic Black
PL Kit: Hello Lovely Project Life Card Collection en de Accessory Pack
Papier: Crumb Cake, Pool Party en Vellum
Accessoires: Rinestones, goud draad, doilies, twine en lint

Een reactie posten