SOCIAL MEDIA

woensdag 2 november 2016

Dankbaar! Dankdag!


Goedemorgen!

Vandaag is het dankdag! Speciaal voor vandaag heb ik een aantal kaartjes gemaakt voor mensen die deze dag ook vieren.



(een sneakje van m'n tafel)

Zomaar had ik opeen zin om deze dag nog leuker te maken en speciale kaarten te maken voor Dankdag!

Het resultaat! Ik was er erg blij mee!

De achterste nog speciaal.

En uiteindelijk een mooie hoeveelheid kaarten.

De enveloppen heb ik ook wat opgepimpt

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Paisleys & Posies
Paisley framelits dies
Inkt: Rich razzleberry, Delightful Dijon, Mint Macaron
Cardbase: Very Vanilla
Enveloppen : Very Vanilla
Cardstock: Petals&Paisleys Cardstock Pack
Petals & Paisleys DSP papier
Ribbon Trio Pack- Mint Macaron
Copper Foil Sheets

Ik hoop dat je ze leuk vindt.
Groetjes,
Theresia

ps. Wil je dit ook een keer proberen, mail of bel me dan! 




Een reactie posten