SOCIAL MEDIA

maandag 28 juni 2021

Stampin'Up! Little things


Hi, leuk dat je komt kijken.

Vandaag 2 kaartjes. De achtergrondjes zijn gemaakt met de Gelliplate.

Bij het gelliplate printen maak ik altijd een aantal achtergrondjes tegelijk. Vandaag heb ik 2 kaartjes voor jullie.



Als de achtergrond klaar is wil ik er altijd nog wat extra mee doen. Het leukste is om er dan weer overheen te stempelen. Bij de bovenste kaart neem ik takjes uit de Lovely you set (art. nr. 152525).
Ik gebruik de groene inkten van Stampin'Up! Het label komt uit de set Happy Thoughts(art. nr.154507) verkrijgbaar tot 1 juli.


Deze tweede kaart heb ik gemaakt met de set Bijzondere Zonnebloemen (art. nr. 153973). De zonnebloemen heb ik over het ge-jelliplate papier gestempeld . Daarop een bijpassende uitgesneden bloem en een label met tekst uit de set.

Leuk dat je kwam kijken. Heb je vragen stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com. Ook voor je bestellingen kan je dit adres gebruiken. Je kunt ook direct in mijn webwinkel bestellen.

Leuk dat je er was.




 

Een reactie posten