SOCIAL MEDIA

maandag 15 maart 2021

Stampin'Up! In Color flowers


Hi, 

Welkom op mijn blog!

Vandaag een kaartje met de In Color kleuren (2020-2021).



We beginnen met een Basic White kaart. Daarop een panel Magenta Madness karton.
Het bovenste Basic White panel heb ik bestempeld met de incolor inkten. De gestempelde bloemetjes komen uit de Field of Flowers stempelset (152589, €21,-). De tekst stempels zijn uit dezelfde set en heb ik gemat en uitgeknipt. Met dimensionals onder de tekst Always maken de kaart af!

The basis is a Basic White card. Followed by a mat of Magenta Madness cardstock. De top panel is stamped with the latest incolor inks. The text is from the same set as the flowers (Field of Flowers, set  152589, only €21,00). If you like the card, please leave me a message!


Vandaag doe ik een verzamelbestelling. Graag voor 18:00 vanavond bestellen! Dan komen je spulletjes snel naar je toe! mail me op tvanduijn@hotmail.com


Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat! 





 

Een reactie posten