SOCIAL MEDIA

maandag 8 februari 2021

Stampin'Up! Een kaartje

Hi,

Leuk dat je er bent.

Vandaag een kaartje met de Bloom and Grow (149229) stempelset.






De achtergrond is een basic white cardstock panel. Daarop heb ik met een blender brush so safron inkt aangebracht. Daarna heb ik met memento inkt de bloemen clusters gestempeld. De bloemen cluster heb ik los op een stukje papier gestempeld en ingekleurd met de aquarelpotloden van Stampin'Up! Daarna met de bijpassende dies uitgesneden. Op een stitched diecut heb ik de tekst gestempeld. (uit de nederlandse SAB set Hartverwarmend 155306). Deze gemat op een zwarte stitched diecut. Dit op het gestempelde panel geplakt die gemat op zwart op een basic cardstock geplakt. 

Als je vragen hebt hoor ik het graag van je.

Groetjes en een fijne dag,

Theresia


p.s. Het is nog steeds Sale-a-Bration (tot 28 februari '21) als je die mooie set Hartverwarmend nog wil scoren wacht dan niet te lang. Je kunt je bestelling bij mij doorgeven of direct in mijn webwinkel bestellen.
tvanduijn@hotmail.com

 

Een reactie posten