SOCIAL MEDIA

donderdag 4 februari 2021

Kerst Mix #47 LOVE


Hi,

Leuk dat je komt kijken naar mijn creatie voor het Kerst-Mix blog.

Vandaag is het thema LOVE. 

Dus ...een leuke inspiratie voor Valentijn. 
Ik heb alleen gebruik gemaakt van producten van Stampin'Up! 



Ik gebruik de stempel set Punch Party Hostess (155300). 

De basis is een Notecard met envelop. Ik gebruik inkt in de kleuren Poppy parade en Pool party.
Eerst heb ik het cardstock met een blender kwast bewerkt en bestempeld met Pool party. Daarop is een velum hartje geplakt en de stempel heb ik in beide kleuren afgedrukt en het rondje op de andere geplakt met een dimensional.
Onder het gestempelde cardstock zit een stukje Poppy parade en een die-cut in Pool party. Daarna heb ik alles op de Notecard geplakt.

De achterkant van de envelop heb ik bestempeld met een hartje in Poppy parade.

Veel plezier met het maken van je eigen versie van een LOVE kaartje. We hopen dat je je kaartje op het Kerst-mix blog achterlaat.

Groetjes,

Theresia

ps. Als je een bestelling wilt plaatsen voor Stampin'Up! artikelen ben ik je graag van dienst.
tvanduijn@hotmail.com

 

Een reactie posten