SOCIAL MEDIA

vrijdag 26 februari 2021

Daar zijn de Kippies weer!


Hi, wat leuk dat je komt kijken op mijn blog.

Vandaag heb ik een verjaardagkaartje met de 
Hey Birthday Chicks. 

De kaart is inmiddels door de jarige ontvangen dus plaats ik hem hier.





Ik gebruik voor de kaart de diverse stempels uit de set en de bijpassende dies. Om te kleuren heb ik de Stampin'Blends gebruikt. Een heerlijke alcohol marker van het merk Stampin'Up!  Het was echt heel leuk om deze kaart te maken.


De binnenkant van de kaart vind ik zelf ook helemaal leuk. 

Hier gebruik ik het kuikentje en de boomstam en de tekst. 

You're still a spring chicken ;) 

Wil je deze kaart of andere kaarten maken met deze set?
Het bestelnummer is:

154464 Hey Birthday Chick
(158631 is de bundel met de stempels en de dies) 

Als je vragen hebt? of wilt bestellen! Stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com.



ps. Let op! Sale-a-Bration is nog tot zondag 28 februari... wil je nog gebruik maken van een van die super gave aanbiedingen moet je uiterlijk zaterdag je bestelling bij mij plaatsen.
Als je in wilt stappen als demo is het handig om dat ook voor zondag te doen, je krijgt dan zo'n gaaf kado van wel 5 pakken designpapier op 6x6 wat pas te koop is in de jaarcatalogus..en die komt pas in mei!




 

Een reactie posten