SOCIAL MEDIA

maandag 3 augustus 2020

Stampin'Up! Poppies


Hi,

Leuk dat je er bent.

Vandaag een kaartje met de Painted Poppies set (151599) en de tekst komt uit Tasteful Touches (152562)

De bloemen heb zijn gestempeld met Memento Black. Goed laten drogen en dan met Magenta madness de kleuren van de bloemen invullen.
De bladeren heb ik ingevuld met een stempel en Pear Pizzazz.
De tekst heb ik met zwarte inkt gestempeld en daarna versamark erover heen en dan met clear embossing poeder embossed.

De kaart daarna gemat met Magenta Madness en op een witte kaart basis geplakt.



Heb je nog vragen? Voel je vrij om met te mailen op tvanduijn@hotmail.com

Je mag altijd je bestelling bij mij doorgeven. Ik doe mijn best het dan zo snel mogelijk te leveren.

Groetjes,

Theresia 




Een reactie posten