SOCIAL MEDIA

maandag 20 juli 2020

Mixed Media kaarten: The Voice of the Sea



Hi, leuk dat je er bent.

Vandaag 3 mixed media kaartjes. 
De vakantie is 'ook bij ons' eindelijk begonnen. 




Alle kaartjes hebben iets eigens, de inkt is iets anders of ik heb een glitterspray gebruikt.
Op de kaartjes gebruik ik paste of embossing.




Soms gebruik ik washi tape of het net een ander look te geven en touw of draad om mooi in laagjes te werken.


Ik gebruik hiervoor de inkten van Stampin'Up! de paste en stempels van Stampin'Up! en ArtSpecially.


Als je vragen hebt over deze kaartjes of over stempelen in het algemeen. Neem dan even contact met me op via tvanduijn@hotmail.com.

Groetjes,

Theresia

ps. Met de kids thuis en de zomervakantie zal ik minder posten als in de afgelopen periode. Ik probeer een post per week. Lukt het vaker is het meegenomen.

Bestellingen mag je altijd doorgeven ... ik doe mijn best deze z.s.m. af te leveren.



Een reactie posten