SOCIAL MEDIA

zaterdag 27 juni 2020

Stampin'Up! Kleuren challenge bloghop!




Hi, leuk dat je komt kijken op mijn blog!

Vandaag doe ik mee aan de bloghop van het Happy Stars Team. Het is een kleuren challenge deze keer.

Ik gebruik de stempelset Tasteful Touches


Het kaartje hierboven heb ik gemaakt met de smooch techniek. Daarna heb ik met een kwast inktdruppels op de kaart gemaakt in een andere blauw. Daarop heb ik de veren gestempeld en 2x het label uitgestansd in het bijpassend dsp. De bloem heb ik second generation gestempeld en daarna uitgeknipt. 

Bij de tweede kaart heb ik inktdruppels in 2 verschillende kleuren op de basis gespetterd. Daarna heb ik met Night of navy de achtergrond gestempeld. Het takje heb ik met Seaside spray gestempeld en daarop heb ik de tekst banner en de bloem gestempeld. De 2 hoge banners heb ik gestansd en daarna vast geniet.





Leuk dat je kwam kijken je kunt nu verder hoppen naar de andere leden van het team!

Graag tot de volgende keer en een fijne dag vandaag.

Groetjes,

Theresia 



5 opmerkingen :