SOCIAL MEDIA

woensdag 3 juni 2020

Stampin'Up! Botanical Prints product Medley



Hi, leuk dat je er bent.

Vandaag kaartjes uit de Botanical Prints product Medley! (151301) Deze set staat met heel veel korting in de clearance rek. Last chance, er zit zoveel bij deze set, Die-cuts,  dubbelzijdig papier, stempels, embellishments, ribbon en dies.

Onderstaand kaartjes die ik gemaakt heb met de kit.
Het enige wat ik toegevoegd heb is een Pretty Peacock inkt (150083).

Kijk en geniet!



Bij deze kaart gebruik ik de kleurrijke kant van het papier met een laser cut panel. 



Bij deze kaart gebruik ik weer de kleurrijke kant van het papier en een banner van de zwart-wit kant van het papier.



Bij deze kaart gebruik ik het zwart-wit streepje met daarop een die-cut en een tekst banner.



Als laatste heb ik voor vandaag een boekenlegger met een stukje dsp wat over was, een diecut en een banner. Bovenaan gebruik ik een stukje van het mooie lint in old-olive.


Helaas kan ik deze set vandaag niet meer terug vinden in de winkel... misschien later weer maar geniet voor nu dan maar van de voorbeelden.

Wil je bestellen? Stuur dan een mailtje naar tvanduijn@hotmail.com. En ik verzorg graag je order.
Vragen over stempelen of Stampin'Up! mag je daar ook stempelen.

Veel plezier vandaag! en misschien heb je ook wel even tijd om te stempelen.

Groetjes,

Theresia

Een reactie posten