SOCIAL MEDIA

vrijdag 22 mei 2020

StampinUp! Rooted in Nature!


Hi, leuk dat je er bent, 


Deze kaart was eigenlijk voor de GDP # 240, maar ik kwam er niet toe om te posten.




De stempelset die ik gebruik is Rooted in Nature (148217) hierbij hoort een een die set die nu afgeprijsd is voor de helft. Echt een mooie aanbieding.
De basis is Whisper White cardstock (106549), daarop een Old Olive panel (106576) en daarop een Whisper White panel wat ik bestempel met Smokey Slate (147113), Pretty Peacock (150083). De blaadjes stempel ik apart en stans ik dan uit. Heb je geen stansmachine kan je ook gemakkelijk knippen. Dan stempel je de boomstam op een stukje whisper white en daarop de tekst met Old Olive. Deze knip je weer uit en plak je op de kaart met dimensionals (104430). De takjes plak je eronder.

Alles bij elkaar een mooie kaart toch?

Laat eens een berichtje achter dat zou ik leuk vinden!

Fijne dag vandaag!

Groetjes,

Theresia


rooted in nature 148217

Een reactie posten