SOCIAL MEDIA

vrijdag 1 mei 2020

StampinUp! It's a beautiful day!


Hi, Leuk dat je er (weer) bent,

Vandaag heb ik meerdere kaarten.

Omdat ik op dit moment heel veel kaarten gebruik maak ik er veel meer.

Uit 1 vel DSP maak ik 6 kaarten. Hiervan heb ik een filmpje gemaakt wat je verderop in deze post zult vinden.

Onderaan staan de voorbeelden van de 12 kaarten uit 1 vel DSP.






Veel plezier met kijken!









Bij de kaarten uit het filmpje gaat het om stukjes van 4x3 inch DSP. 


Hieronder staan voorbeelden van de kaarten 12 uit 1 vel DSP.



Hier is het DSP ook gesneden in 4x3 inch en gemat op een klein stukje groter cardstock.

Ik maak hier een lijstje van wat ik gebruikt heb:

Bird Ballad DSP (149592)
Love what you do! (148042)
Layering circle dies (141705)
Pool Party Cardstock (124391)
Old Olive Cardstock (106576)
Petal Pink Cardstock (147009)
Memento black inkt (132708)
Multipurpose liquid glue (110755)
Dimensionals (104430)
Champagne Rhinestones (151193)



Als er nog stempel sets of DSP op je verlanglijstje staat, sla dan nu je slag! Op 2 juni a.s. gaat de nieuwe catalogus live! Dan verdwijnen er altijd een aantal artikelen om plaats te maken voor heel veel mooie nieuwe spullen.Via mijn webshop kun je een bestelling plaatsen. Wil je liever via mij bestellen omdat je geen creditcard hebt kan dat ook.

Vragen? Stuur een mailtje naar tvanduijn@hotmail.com

Fijne dag vandaag en graag tot de volgende keer!

Groetjes,

Theresia


Een reactie posten