SOCIAL MEDIA

maandag 13 april 2020

Stampin'Up! Tijdloze tulpen met pasen

Hi,
Wat leuk dat je er bent. Het is 2e paasdag een heerlijk vrije dag... 
Om ons heen gebeuren heel veel dingen die we niet kunnen veranderen. Ik probeer los te laten. Niet teveel journaal kijken en veel dingen te creëren waar mensen blij van worden.
Waar veel mensen even niet kunnen werken heb ik gelukkig een baan waar ik thuis mag werken en onderwijs kan geven aan onze jongste zoon.
Zelf merk ik ook dat ik leer veel dingen te relativeren en te bedenken wat en hoe straks verder. Ik geniet van het iedere avond gelijk te eten. De gesprekken, samen een kleine wandeling en gekke grappen. Omdat het afgelopen week ook heel mooi weer was kon dat makkelijk. Ik wil niet teveel ingaan op het nieuws maar wilde dit toch even opschrijven.

Vandaag is het Pasen! Jezus is opgestaan!  
Ik heb zaterdag nog snel wat kaartjes gemaakt en in de buurt rondgebracht. Gewoon spontaan omdat ik er zo blij van werd.

Mijn kaartje is gemaakt met een achtergrond met een dip-techniek. 
Je drukt wat inkt op een kaartzakje, ik spuit daar wat water op en roer met m'n vinger door de inkt.
Daarna druk ik het cardstock in de natte inkt en dep totdat ik tevreden ben.

Ik laat de achtergrond goed drogen. Ondertussen stempel ik tulpen in Melon Mambo inkt op whisper white cardstock ook de steeltjes en blaadjes vergeet ik niet, deze stempel ik in Pear Pizazz. Daarna kan ik de grootste bloem met de pons uitstanzen en de andere tulpen, steeltjes en blaadjes knip ik uit. Ik gebruik dan dimentionals en Tombow lijm om alles op te plakken. De banner stempel ik met een Nederlandse paasstempel knip een fishtale en bevestig ook met dimentionals.



Dit is dan het resultaat. Als je deze kaart ook wilt maken is het ook erg leuk om de voorjaarsgroet stempel te gebruiken uit de tulpenset.

Vergeet niet wat kaartjes te versturen... ook naar die oude dame in de straat die alleen is of naar het verzorgingstehuis of andere instellingen waar nu geen bezoek naartoe mag.

Wil je de set bestellen of heb je vragen? Stuur me dan een berichtje tvanduijn@hotmail.com.
Wil je de bestelling direct doen kan het ook via mijn webwinkel bij Stampin'Up! 

Groetjes en tot snel!

Theresia 

Een reactie posten