SOCIAL MEDIA

maandag 23 maart 2020

Stampin'Up! Congratulations Poppies


Hi,

Leuk dat je er bent.

Een kaartje met het fantastische papier van de Peaceful Poppies Suite.

Ik kan dagen kaarten maken met dit papier, het is zo kleurrijk, en zo mooi, je moet het eigenlijk gewoon in het echt zien.

Ik snij een stuk gebloemd papier in 3 stukken en plak het met eens stukje tussenruimte op. Dit geeft een lijstjes effect. Met de dies snij ik een onderkant, een outline van de poppy en het hartje met zwart. De onderkant geef ik een veeg inkt. Op eens stukje whisper white cardstock stempel ik de tekst en bevestig deze op de kaart. Daarna plak ik de poppy met dimentionals op de kaart.





Groetjes,

Theresia

ps. Nog een paar dagen Sale-A-Bration als je nog wilt bestellen doe dit dan op tijd!

1 opmerking :