SOCIAL MEDIA

maandag 2 maart 2020

Stampin'Up! CAS Challenge #174


Hi,

Vandaag mijn kaartje voor de CAS Challenge #174.

De kleuren in deze uitdaging spraken met echt aan... LENTE! Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik kan niet wachten.

In de lente heb ik altijd veel verjaardagen die om een kaartje vragen.






Het kaartje is gemaakt met de smoosh techniek (ik weet eigenlijk helemaal niet hoe je het schrijft)

1. Je neemt een stukje plastic 
2. Druk de inktdoos op het plastic
3. Voeg een paar druppels water toe
4. Druk je cardstock in de inkt, beweeg totdat je tevreden bent met het resultaat.
5. Laat even drogen

Ondertussen stempel je taart en kleur je deze in met behulp van de inktdoos. Je gebruikt hiervoor alle 4 de kleuren inkt uit de uitdaging.
Ik voeg na het drogen nog wat inktdruppels toe in Crushed Curry en Coastal Cabana.

De gefeliciteerd tekst komt uit de Nederlandse SAB set.



 


Fijne dag vandaag,

Theresia 

2 opmerkingen :

  1. Your background technique is very effective! Thanks so much for joining us at CAS on Friday. Cheers, Kerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat de lente maar komen idd, ik ben er ook klaar voor! Prachtig kaartje is het geworden, je achtergrond is heel mooi! Bedankt voor het meedoen bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen