SOCIAL MEDIA

vrijdag 27 maart 2020

Stampin'Up! Cadeau-envelop

Hi, 

Leuk dat je er bent,

Een tijdje geleden maakte ik een cadeau-envelop met de bees bundle. 
Vandaag heb ik er een gemaakt met de Peaceful Poppies bundle.
Het is een waar feestje om te maken.

Ik maak de envelop van DSP, daarop gebruik ik de cutouts en een label/outline bloem van de stans-set. Ik versier de buitenkant dan nog met de Peaceful poppies sequins




De binnenkant is een gestempelde kaart. Hier maak ik gebruik van de stempelsets uit de suite. De kleuren zijn de kleuren die precies bij de buitenkant horen. Het lintje heb ik met een nietje bevestigd.


Hieronder nog een een overzichtsfoto!



Groetjes,

Theresia 

ps. Als je een bestelling wilt plaatsen kan dit via de zijbalk of je kunt me een mailtje sturen.
tvanduijn@hotmail.com
Nog 4 dagen dan is Sale-A-Bration voorbij! Dus pak je kans.

Een reactie posten