SOCIAL MEDIA

vrijdag 14 februari 2020

Stampin'Up! Valentijn III

Happy Valentijn!!

Hi leuk dat je er bent,

Vandaag mijn valentijnspost!

Ik heb gebruik gemaakt van de From My Heart Suite! Hoe meer ik er mee maak hoe leuker het is!




De eerste foto is een cupcake vormpje gevuld met hartjes daarna heb ik de deksel versiert.
Dit doosje gaat een weg vinden in iemand zijn tas!



De kaart op deze foto is gemaakt met het fantastische DSP van de bundel, het is in het echt een super gave roze kleur! aanrader voor het hele jaar, gelukkig heb ik nog een vel over om mee te scrappen.
De hartjes zijn geponst met de bijpassende ponzen. De pijl heb ik uitgeknipt en met dimentionals opgeplakt. De kaart is afgewerkt met Faceted gems uit de kit.




Vanaf deze plek wens ik iedereen een mooie valentijn! Lief zijn voor elkaar kan altijd, maar 14 februari is een mooie dag om te beginnen.

xoxoxo
Theresia

Een reactie posten