SOCIAL MEDIA

woensdag 26 februari 2020

Stampin'Up! Breathtaking Bouquet


Hi,

Leuk dat je er bent.

Vandaag heb ik 2 kaartjes met de Breathtaking bouquet stempel. Dit is een grote stempel die in een keer je hele kaart bestempeld. 


Hier heb ik de kaart gestempeld met Night of Navy op Pool Party papier. Het effect was zo leuk dat ik er gelijk twee gestempeld heb.

De teksten komen uit een niet SU set die ik heel graag wilde gebruiken.
Daarna heb ik de teksten op Night of Navy cardstock gemat. 


Hier een Hello versie met een extra Night of Navy mat.


De Get Well tekst heb ik met een schaartje uitgeknipt zodat het een soort schaduw leek.

Laat eens een berichtje achter! Zou ik leuk vinden.

Heb je vragen?! Stuur dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com

Groetjes en een fijne dag!

Theresia

1 opmerking :

  1. Gaaf! Die achtergrondstempel is zooo mooi :-) Ik snap dat je de teksten wilde gebruiken, ze zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen