SOCIAL MEDIA

zaterdag 30 november 2019

Stampin'Up! Winter bloghop Happy stars team



Hi, welkom bij de bloghop van Happy Stamping! Leuk dat je meekijkt





Ik heb een Kaartje gemaakt met de Cup of Christmas Bundle (153025) en de achtergrondstempel Birch Cling stamp (149256). De tekst labeltjes zijn gestempeld met de set Knusse Kerst (151841).





De kaart is gestempeld op Whisper White cardstock. De achtergrond is gestempeld met Smokey Slate inkt. Daarop heb ik 2 bekers geplakt die ik bestempeld heb met Poppy Parade en Night of Navy.



Het doosje met chocolaatjes heb ik gemaakt met de clear tiny treat box. Een beker gestempeld met Poppy Parade en een leuk labeltje met nietje net als een echt theezakje.

Als je vragen hebt of gezellig wilt komen workshoppen neem dan contact met mij op tvanduijn@hotmail.com

Opbrengst is voor het goede doel.

Groetjes en een fijne dag.

Theresia




3 opmerkingen :

  1. Wat een leuke creaties.
    Is natuurlijk ook een fantastisch set om mee aan de slag te gaan.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt.
    Leuk om weg te geven en zeker om te krijgen
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal toepasselijk deze stempelset! En wat heb je een frisse kleuren gebruikt,gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen