SOCIAL MEDIA

maandag 18 november 2019

Easy Monday #02: Beautiful Friendship

Hi,

Welkom om mijn blog.

Vandaag een kaartje voor de #simplestamping uitdaging.



Ik heb gewerkt met de stempel set Beautiful Friendship.

Hieronder heb ik een filmpje geplaatst hoe ik het kaartje gemaakt heb.



Welke producten heb ik gebruikt:
131527 Whisper White Note Cards & Envelopes
149252 Beautiful Friendship stempelset
147103 Highland heather inkt
150085 Seaside Spray inkt
147104 Pear Pizzazz

Wil jij ook iets bestellen? Geef dan de bovenstaande nummers door ik plaats dan een bestelling als je de betaling voldaan hebt. Je kunt ook via mijn online winkel in de zijbalk bestellen, je kunt dan alleen afrekenen met een creditcard.

Bedankt weer voor het lezen en kijken. 

Fijne dag vandaag,

Theresia

Een reactie posten