SOCIAL MEDIA

maandag 11 november 2019

Easy Monday #01: Very Versailles

Hi,

Wat leuk dat je meeleest. Vandaag heb ik een kaart gemaakt die ook zeer geschikt is voor een beginnend stempelaar.

De kaart is gemaakt met de set Very Versailles van Stampin'Up!





Ook heb ik hiervan een YouTube filmpje gemaakt. 




Welke materialen heb ik gebruikt:
131527 Whisper White note Cards & Envelopes
149275 Stempelsete Very Versailles
147118 Gray Granite inkt
147103 Highland heather inkt

Wil je een van deze artikelen bestellen? Stuur me dan een berichtje op tvanduijn@hotmail.com

Fijne dag vandaag,

Theresia

ps. heb je deze aanbieding al gezien? Het is een top gereedschap. Ik ga vrijdag een bestelling plaatsen, wil jij ook meebestellen, mail me dan op tvanduijn@hotmail.com. Ik verstuur dan eventuele andere spullen gratis mee.



Een reactie posten