SOCIAL MEDIA

vrijdag 14 december 2018

Stampin'Up! Spirited Snowmen

Hi, goedemorgen,

Vandaag een kaartje met de set Spirited Snowmen..Let op! volgens mij nu in de Sale dus sla je slag.

Ik heb het Whisper White panel geembossed met de Softly Fallen folder en de BigShot. De stempel heb ik met memento gestempeld en daarna met de inktdozen en de aquapainter geverfd.

Ik heb met een schaartje de sneeuwpop uitgeknipt en met dementionals opgeplakt. De tekst is uit de set Hearts come home.

Daarna is alle op een Mint Macaron panel geplakt en daarna op een witte kaart.




Ik  hoop dat het weer een leuke kaart vond.

Wat heb ik gebruikt?
148072 Spirited Snowmen
145416 Hearts come home
139672 Softly Fallen 
138326 Mint Macaron cardstock
131172 Blushing Bride cardstock

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Groetjes,
Theresia 

tdejager@kpnplanet.nl

Een reactie posten