SOCIAL MEDIA

maandag 3 december 2018

Stampin Up! Hearts come Home DD


Hi Goedemorgen,

De maand december is begonnen... vandaag heb ik kaartjes voor m'n December Daily.

Wat is December Daily? Dat is een belevenissen album van de maand december. Vaak hebben we dan veel activiteiten en festiviteiten waar we het jaren later nog over hebben. Dit jaar heb ik er erg veel zin in.
Hieronder zijn een aantal kaartjes die ik gemaakt heb met de stempels van Stampin'Up! zo leuk. Je kunt alles voorbewerkt kopen maar zelf vind ik het wel heel leuk dingen zelf te maken zodat het nog meer van mezelf is.






Dit kaartje wilde ik al zo lang maken. Zo blij mee.. kan mooi op de pagina van de kerstfilms...heel erg populair hier in huis. We gaan al onze favorieten kijken en er zijn heel veel nieuwe op Netflix.

Een verzameling kaartjes

Wat heb ik gebruikt?

126970 Night of Navy inkt
131179 Smoky Slate inkt
147112 Merry Merlot inkt

145416 Hearts come Home stempelset
147882 Hung with care stempelset
145074 Thuiskomen stempelset

100730 Whisper White Cardstock

Groetjes en een Fijne dag,

Theresia

Als je vragen hebt of wilt bestellen mail mij dan:
tdejager@kpnplanet.nl


ps als je ook een December Daily maakt laat je het dan even weten? Misschien leuk om ideetjes op te doen?


Een reactie posten