SOCIAL MEDIA

donderdag 1 maart 2018

I AM BACK!!

Hallo lieve volger,

een tijd lang kwam er gewoon niet genoeg uit mijn handen om m'n blog bij te houden.
Ik stopte als demo bij Stampin'Up! niet genoeg omzet en gewoon erg druk met m'n gezin en werk.

Druk blijft het maar ik miste Stampin'Up! zo erg dat ik toch maar weer ingestapt ben...

Mijn doel? Genieten... dat doen we allemaal wel eens veel te weinig.. ik ben geen echte blogschrijver en ik denk niet commercieel genoeg. Maar ik ben gek op creatief bezig te zijn.

Wat is het plan? Zoveel mogelijk leuke kaartjes maken en de wereld van mensen leuker te maken.

Laten we proberen zoveel mogelijk KINDNESS om ons heen te verspreiden... Doen jullie mee? Publiceer je kaartjes op je blog op je Instagram of Facebook ennn doe ze bij iemand in de bus of stuur ze op!!!

Ik heb ook een Instagram account Stampintheetje leuk als je wilt volgen.. Door het druk zijn met het leven komen daar veel vaker kaartjes of layouts te staan omdat het allemaal zo lekker snel gaat .. en ik niet zo over de juiste tekst na hoef te denken.

Alleen Stampin'Up! ... nee dat is niet mijn bedoeling ik ga zoveel mogelijk mix& match doen.. mijn cardstock is eigenlijk altijd van SU omdat dat gewoon zo onwijs fijn werkt maar ik ben een stempelaar en dus niet meer te vangen voor juist een product.... Ja Ali is goedkoper hoor ik jullie zeggen... Kan maar ik heb het ook geprobeerd...1. Geef credit's aan de maker (hij/zij stopt er ook tijd in en wat als er niets nieuws ontworpen wordt) 2. De kwaliteit is echt niet hetzelfde ... ervaring ik wil werken met mooie producten en daar dan ook van genieten.

Vragen? Stel ze gerust ik ben er om te antwoorden.

Ik zou het leuk vinden als ik reacties krijg op wat ik plaats... ik wil ook graag nog wat volgers erbij... kunnen jullie me helpen? Ik ga een leuk prijsje verzinnen... bij 50 volgers!.. Willen jullie me helpen?

Tot 31 maart hebben we nog sale-a-bration als je iets zou willen bestellen via mij dan hoor ik het wel.


Groetjes,

Theresia


1 opmerking :

  1. Lieve mensen, de beveiliging zit zo dat je op volgen moet drukken aan de zijkant van het blog anders kan ik je rmailadres niet zien. Ik zie heel veel belangstelling, dankjulliewel!

    BeantwoordenVerwijderen