SOCIAL MEDIA

maandag 26 juni 2017

Stampin'Up! Whole lot of Lovely

Goedemorgen,

Daar ben ik weer met een nieuw kaartje.
Vorige week had ik geen posts... sorry als je er op rekende. Soms is het gewoon even druk. Einde van het schooljaar.. einde van het sportseizoen...en ga maar even door.

Voor vandaag heb ik wel een kaartje geniet ervan.

Het is een basis van Pear Pizazz, daarop een stuk DSP in drieen gesneden en toen opgeplakt met randjes ertussen. Dan een stuk burlap lint dubbelgevouwen en daarop 2 ovale dies met gestempelde tekst bevestigd.




Fijn dat je mijn blog bezocht. 

Groetjes,

Theresia

ps. De komende tijd kan het zo zijn dat er minder posts zijn. Na de zomer kom ik vast wel weer in het ritme.

Wat heb ik gebruikt?
144110 Whole lot of Lovely DSP
145348 Colorful seasons stempel bundle
131290 Pear Pizzazz cardstock
124391 Pool Party cardstock
126974 Early Espresso ink
141487 Burlap Ribbon
110755 Multipurpose Liquid Glue
104430 Stampin Dimensionals
141706 Layering Ovals dies



Een reactie posten