SOCIAL MEDIA

maandag 22 mei 2017

Stampin Up! Easy Monday #11 Eastern Palace Bundle


 Hi Goedemorgen,

Welkom op mijn blog. 

Vandaag een Easy Monday.

De basis is een Very Vanilla Note Card. De stempels zijn 3 verschillende cirkels uit de Eastern Beauty stempelset. Deze heb ik met Fresh Fig, Lemon Lime Twist en Berry Burst gestempeld. Het stukje papier komt ook uit de bijbehorende set.
De cirkel heb ik gemaakt met de Stitched Shapes framelits dies. Deze heb ik bestempeld met een tekst uit dezelfde set en de Fresh Fig inkt. 



Wat heb ik gebruikt:
143675 Eastern Beauty stempels
144236 Very Vanilla note cards + envelop
145372 Stiched shapes framelits dies
144147 Eastern palace dsp
144082 Fresh fig inkt
144086 Lemon Lime twist inkt
144083 Berry Burst




Heb je nog geen nieuwe catalogus ontvangen en heb je nog geen demonstratrice?
Stuur dan even een berichtje dan kan ik zorgen dat je een catalogus krijgt tegen verzendkosten.
tdejager@kpnplanet.nl

Groetjes en nog een fijne dag!

Theresia

Een reactie posten