SOCIAL MEDIA

maandag 1 mei 2017

Easy Monday #08 Happy


 Goedemorgen,

Fijn dat jullie meekijken op mijn blog. Ik heb vandaag een heerlijk vrolijk maandagkaartje.

Hoe Happy kan iemand zijn....

De kaart is heeft als basis een notecard. Bestempeld met 6x dezelfde stempel in 3 kleuren.
Daarna heb ik inktspetters gemaakt met de inktdozen en een waterbrush.

Aan de binnen kant heb ik nog een Birthday gestempeld en een mooie ballon.



Wat heb ik gebruikt:
142835 Birthday Bright stamps
103954 Aqua Painters
131527 Whisper White Note Cards
141397 Flirty Flamingo Inkt
141398 Peekaboo Peach Inkt
126982 Pool Party Inkt

Vorige week was het even stil op mijn blog. Even tijd voor mijn gezin. We zijn heerlijk een weekje naar Normandië geweest.
Het was fantastisch en heel indrukwekkend.

Hieronder een foto van ons bezoek aan Etretat. Wat een indrukwekkende krijtrotsen en een mooie blauwe zee.




Fijne dag vandaag!

Groetjes, 
Theresia





Een reactie posten