SOCIAL MEDIA

vrijdag 14 april 2017

Stampin'Up! Easter Message!


Goedemorgen,

Mijn kaartje is eigenlijk iets te vroeg... Maandag is het pas pasen maar dan kan ik de kaart op de post doen.

 My card is a little early. This Monday it will be Easter but I wish to post my card today.

De basis van de kaart is Whisper White met een stukje Crumb Cake en daarop weer een Whisper White panel wat ik bestempeld heb met Versamark en met Goud embossed heb.

Base of the card Whisper White and Crumb cake. I stamped on Whisper White with Versamark en Embossed it with Gold. I love the result.



Via deze weg wens ik iedereen een mooi paasfeest toe.

Happy Easter for my foreign readers.

Groetjes,

Theresia

Wat heb ik gebruikt:
109129 Gold Stampin'Emboss Powder
102283 Versamark Pad
142987 Easter Message 

Een reactie posten