SOCIAL MEDIA

dinsdag 13 september 2016

Melon Mambo Birthday!!

Goedemorgen,

Voor de verjaardag van een hele lieve meid een bijzondere kaart gemaakt. 

Ik was in een heerlijk roze bui, nu heb ik dat wel vaker maar deze kaart was gewoon een toppertje om te maken.

Als envelop heb ik een zakje gebruikt en dichtgeplakt met een mooi stukje washi tape.





De basis in een dubbelgevouwen kaart met daarop Whisper White cardstock bestempeld met Melon Mambo. Daarover een rand zwarte washi tape een klein stukje vellum uit mijn SU voorraad. Toen heb ik Melon Mambo Thick Baker's Twine om de kaart gebonden daarna een rondje basic Grey cardstock met een banner van Melon Mambo. Verhoogd opgeplakt komt dan de tekst voor de kaart. Met de nummer stempels van Number of Years op het zakje gestempeld met Basic Black en mooi afgemaakt met Melon Mambo.


De artikelen gebruikt voor de roze kaart zijn...

Stempel: Pineapple, Pop of Paradise en Number of Years.
Pop Of Pink Designer Washi Tape
Melon Mambo Thick Baker's Twine
Melon Mambo cardstock
Glassine Gift Bags
Stampin' Dimensionals



De tweede kaart is voor een man gemaakt. Dat is voor mij altijd weer een uitdaging.

De basis is een kaart van Emerald Envy, met daarop een kaart in Whisper White. De ronde stempel is een wat oudere stempel uit mijn voorraad net als de cijfers 18 gemaakt met een die.
Een stukje Washi tape en een rand in Real Red uit de set Kinda Eclectic en de Emerald Envy streep is uit Build a Birthday.


De artikelen gebruikt voor de 18 kaart zijn...

Emerald Envy Cardstock
Whisper White cardstock
Kinda Eclectic Clear-Mount Stamp Set  
Build A Birthday Photopolymer Stamp Set
Real Red inkt
Emerald Envy inkt
Washi Tape 
Stampin' Dimensionals


Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vonden! 
Laat eens een berichtje achter dat zou ik heel leuk vinden.

groetjes, 

Theresia

Een reactie posten