SOCIAL MEDIA

maandag 5 september 2016

Blooms and Wishes


Goedemorgen!

Vandaag een 3-tal kaartjes voor een goede-doelen markt. 
De opbrengst van de verkoop gaat naar MercyShips. Er volgen nog wat kaartjes die met hetzelfde doel ontworpen worden. 



De basiskaart is whisper white cardstock met een gestempelde mat in dezelfde kleur.
Op de eerste twee kaarten heb ik het boeketje bloemen net naast het midden geplaatst in vrolijke/ lieve kleuren. Een mooie doily aan de bovenkant afgewerkt met bakers twine of mooi bijpassend lint. De onderkant van het papier heb ik afgescheurd en een mooi stukje designpapier in Old Olive piekt er onderuit. Een mooie sentiment stempel of de kaart af te werken.



De basiskaart is whisper white cardstock met een gestempelde mat in dezelfde kleur.
Op deze kaart heb ik de stempels op diverse manieren als een soort bloemenveld gestempeld. Het gestempelde papier heb ik na het bevestigen van het lint met 3d tape geplakt op de basiskaart.
Zelf ben ik erg blij met het resultaat. 

Groetjes, 
Theresia

Gebruikte materialen alles van StampinUp!:

Stempel set: Blooms & Wishes 
Cardstock: Whisper White
Lijm: Tombow Multi Mono Liquid glue
      Foam adhesive strips
Accessoires: lint van SU uit een oude catalogus, stukje DSP, Rhinestone Basic Jewels
Inkt: Old Olive, Blushing Bride, Delightful Dijon, Dapper Denim.



Een reactie posten