SOCIAL MEDIA

zaterdag 23 mei 2015

SU Event!




Vrijdag kwam mijn Stampin Up! bestelling binnen.
Niet zo maar een bestelling maar .... spulletjes uit de nieuwe catalogus van SU!

Als demo mag je in de periode voordat de catalogus life! gaat alvast bestellen.
Dit is wel heel leuk dan kan ik er alvast mee freubelen. (enne je krijgt korting :)  )

Ga mijn best doen volgende week alvast wat kaartjes of ideetjes te plaatsen. Wil je nu toch ook wel heel graag de catalogus bekijken? Na 2 juni zet ik deze online en je kunt er ook eentje bestellen tegen verzendkosten. Woon je in de buurt dan kom ik hem bezorgen :)





Wil je nu heel graag de producten uitproberen, dat kan natuurlijk ook! Neem dan even contact met me op! Ik zou het heel leuk vinden.




Vandaag is het SU event voor alle Nederlandse demontrators. Bovenop ligt mijn naambadge die ik vandaag ga dragen. Daaronder mijn Swaps.
Iedereen een fijne dag toegewenst!

Groetjes,

Theetje

Een reactie posten