SOCIAL MEDIA

zaterdag 13 december 2014

Kerstkaart



Heel veel plezier heb ik gehad met het maken van mijn kerstkaart.



Ik heb gebruik gemaakt van de Bright & Beautiful stempelset van Stampin Up! een bijpassende Starts Framelits Dies(snijmal) voor de BigShot of andere snijmachine.

De inkten die ik gebruikt heb zijn ook allemaal van Stampin Up!

De achtergrond is gestempeld met Baked Brown Sugar
De sterren zijn gestempeld met Pool Party en Lost Lagoon en dezelfde Backed Brown Sugar.

De 'finishing touch' is een paar druppeltjes Pool Party met een waterverfkwast en tot slot nog een paar mooie rinestones en de kaart is klaar.

De stempels van deze kaart staan in de Autumn- Winter catalog die gaat tot 5 Januari 2015 daarna komt de nieuwe Spring catalog en gaat Sale-a-Bration beginnen!

Ben je nu nieuwsgierig geworden of heb je nog vragen laat het me even weten!

Groetjes, Theetje

Een reactie posten