SOCIAL MEDIA

donderdag 23 juni 2022

AALL & CREATE - GOOD THINGS TAKE TIME


Hi,

Niet zomaar een kaartje he ;0

Dit begon als spelen op wit papier maar het werd zo mooi dat ik er een hele grote kaart
van heb gemaakt.

De basis was glad Mixed Media karton. Met laagjes Oxide inkt door een stempel van AALL & CREATE #323 Time Up. Ik gebruik hier dus ook echt meer dan een kleur.(Mustard Seed en Brushed corduroy Oxide inkten)
Dan stempel ik de lange stempel met de typemachine in Morning Mist inkt van versafine. Daarna heb ik met donkerdere inkt (Frayed Burlap Oxide)nog wat stukjes van een stempel afgedrukt #567 ABCs van AALL & CREATE.
De cirkel heb ik met een punch gemaakt en daaronder zit garen in een dotje en vastgeplakt met 3D tape en lijm.
De vogeltjes heb ik op een los stukje wit gestempeld met Nocture black van versafine en daarna uitgeknipt.
Het geheel heb ik op een Bumblebee kaart (Stampin'Up!) geplakt.

Laat gezellig eens een berichtje achter!

De stempels en inkten zijn verkrijgbaar bij @stamptable.nl




 

Een reactie posten