SOCIAL MEDIA

vrijdag 23 april 2021

Stampin'Up! Dandelion wishes

Hallo, fijn dat je komt kijken op mijn blog vandaag.

Vandaag gebruik ik stempels uit de set Dandelion Wishes (146747) en het papier Bloem voor elk seizoen (152486).



De kaart is een kleine slimline kaart die in een gewone envelop past. Daarop heb ik een laagje Flirty Flamingo karton geplakt. Daarop een label met het papier Bloem voor elk seizoen, dit is een achterkant. Daarop heb ik een stukje bestempeld karton geplakt en een blaasbloem in zwart gestempeld. De tekst heb ik op een stukje basic white gestempeld en met dimensionals op de kaart geplakt. Mooie steentjes en een stukje lint en de kaart is af.

Heb je vragen over hoe ik de achtergrond gemaakt heb laat dan even een berichtje achter.

Je kunt deze stempels en het papier nog bestellen tot begin mei. Kijk eens in mijn webwinkel er zijn veel stempelsets in de aanbieding en dat zijn mooie deals. Je mag me je bestelling ook mailen. Je kunt dan betalen met een tikkie.





 

Een reactie posten