SOCIAL MEDIA

vrijdag 25 mei 2018

Stampin Up bloghop! Beterschap!

Hi en goedemorgen,

Vandaag hebben wij met het Happy Stars Team een bloghop met het Thema Beterschap.

Wie is er nu niet blij met een kaartje als je ziek bent.




Ik heb een very vanilla cardbase gebruikt, daarop een stukje dsp van Share what you love. Gestemped heb ik met Mint Macaron en Black. Verder is de die met goud uitgesneden en onder de uitgesneden rondjes gepositioneerd. De stempels zijn uit de set In de bloemetjes zetten.

Ik hoop dat je het een leuk kaartje vond. Je kunt nu verder hoppen naar de andere leden van het team.

Groetjes en een fijne dag!

Theresia



3 opmerkingen :

  1. Mooie stijlvolle kaart. Ik ben fan van deze set.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Theresia!
    Ben erg blij dat Mint Macaron weer terugkomt, was één van mijn favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen